BT HİZMETLERİ

BT HİZMETLERİ

BT HİZMETLERİ

BT Hizmet Yönetimi, sunulan hizmetlerin müşteri algısına göre sürekli iyileştirilmesini sağlamak amacıyla bilgi sistemlerini yönetmek için uygulanan disiplindir.

Dünya çapında en çok kabul gören BT Hizmet Yönetimi yaklaşımı ITIL (Information Technology Infrastructure Library) dır. Yine dünya çapında kabul edilmiş BT Hizmet Yönetimi standartları da ISO/IEC 20000 adı altında toplanmıştır.

Arkas Hizmet Yönetimi ekibi, ITIL ve ISO/IEC 20000 potasında erittiği tecrübesini ve bilgisini, hem şirket içinde hem şirket dışında, BT hizmetlerinin geliştirilmesi amacıyla sunmaktadır.

Hizmet Yönetimi ekibinin sunduğu hizmetler, 4 ana başlık altında toplanmaktadır:

 

  • Süreç Tasarım Danışmanlıgı
    • ITIL V3 Hizmet Yönetimi disiplinine göre, global deneyimler gözönüne alınarak belirlenmiş BT süreçleri, kuruma uygun olarak düzenlenip uygulanması sağlanmaktadır.
  • ITIL CCTA Değerlendirme
  • ISO/IEC 20000 Değerlendirme
  • ITIL V3 Foundation ve Yönetim Farkındalığı Eğitimleri